logo
Wersja dla niedowidzących
  Ochotnicze Hufce Pracy Śląska Wojewódzka Komenda
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 INFORMACJE
minus Informacje ogólne
minus Informacja o naborze do jednostek ŚWK OHP
   minus Wychowawca w jednostce 12-15 HP w Pyskowicach
   minus Wychowawca - na zastępstwo w jednostce organizacyjnej ŚWK OHP/ HP – 35 Sosnowiec
   minus Specjalista ds. programów
   minus Referent ds. wdrażania programów europejskich i współpracy międzynarodowej
   minus Główny Specjalista ds. szkoleń  BHP i PPOŻ
   minus Referent   ds. finansowo-księgowych
   minus Nazwa stanowiska: Specjalista ds. rozwoju zawodowego lub Specjalista ds. rozwoju zawodowego – stażysta
   minus Wychowawca w jednostce organizacyjnej ŚWK OHP/ HP - 20  Rybnik
 OGŁOSZENIA
 DOKUMENTACJA
minus Podstawa prawna
plus Finanse
plus Dokumenty kontroli
minus Tryb rozpatrywania wniosków
plus Zamówienia publiczne
minus Informacja o zbędnych lub zużytych składnikach rzeczowych majątku ruchomego
 STRUKTURA ORGANIZACYJNA
minus Komenda Wojewódzka
minus Centrum Edukacji i Pracy Młodzieży
minus Młodzieżowe Biura Pracy
minus Mobilne Centra Informacji Zawodowej
minus Młodzieżowe Centra Kariery
minus Ośrodki Szkolenia i Wychowania
plus Hufce Pracy
 DZIAŁALNOŚĆ ŚLĄSKIEJ WK
plus Współpraca z zagranicą
plus Projekty współfinansowane z EFS
minus Eurodesk
minus EURES
minus ECAM
minus Rekrutacja
minus Refundacja
minus Działalność wychowawcza
minus Oferty Pracy dla Młodzieży
 INFORMACJE
minus Redakcja Biuletynu
minus Wyjaśnienie skrótów
minus Deklaracja dostępności
A A A


Śląska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Katowicach
Wojewódzki Komendant Ochotniczych Hufców Pracy w Katowicach poszukuje kandydatów na stanowisko: 

Główny Specjalista ds. szkoleń  BHP i PPOŻ

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku
•    przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania zasad BHP,
•    udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego,
•    doradztwo w zakresie organizacji stanowisk pracy, na których występują czynniki niebezpieczne, szkodliwe dla zdrowia,
•    udział w opracowywaniu zakładowych układów zbiorowych pracy, wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy,
•    pilnowanie i porządkowanie obiegu dokumentów firmowych dotyczących spraw BHP oraz ich archiwizacja,
•    sporządzanie dokumentacji wypadków przy pracy, chorób zawodowych, wyników badań                        i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia – prowadzenie rejestrów,
•    realizacja zadań służby BHP wynikające z aktualnie obowiązujących przepisów i prowadzenie dokumentacji BHP zgodnie  regulacjami prawnymi,
•    współpraca z kierownictwem w zakresie ciągłej poprawy warunków i bezpiecznej organizacji pracy oraz podnoszenie świadomości pracowników w zakresie BHP,
•    doradztwo z zakresu BHP, prowadzenie niezbędnych szkoleń wewnętrznych pracowników                        z  zakresu BHP,
•    prowadzenie analiz stanu BHP, ocen zgodności z mającymi zastosowanie przepisami prawa oraz sporządzanie odpowiednich raportów,
•    koordynowanie i inicjowanie działań mających na celu poprawę warunków BHP i ppoż,
•    bieżące informowanie pracodawcy o występowaniu zagrożeń na terenie zakładu
•    współpraca z działem kadr w zakresie organizowania  i zapewnienia odpowiedniego poziomu szkoleń  w dziedzinie bhp oraz zapewnienia właściwej adaptacji zawodowej nowo zatrudnionych,
•    dokonywanie wpisów na drukach ZUS N-10  tzw. „ wywiad zawodowy”
•    współpraca ze społeczną inspekcja pracy oraz z zakładowymi organizacjami związkowymi.

Wymagania związane ze stanowiskiem
Wymagania niezbędne: 

•    wykształcenie i doświadczenie zgodne z przepisami prawa na stanowisku inspektora BHP - wyższe, preferowany kierunek: Bezpieczeństwo i Higiena Pracy,
•    praktyczna znajomość przepisów BHP, dyrektyw UE i prawa pracy,
•    co najmniej 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku,
•    doświadczenie w pracy w jednostce publicznej – mile widziane,
•    prawo jazdy kat. B,
•    dobra umiejętność  obsługi programów komputerowych: MS Office ( Word, Excel), 
•    posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.
•    niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Wymagania dodatkowe:

•    dokładność i skrupulatność w wykonywaniu powierzonych obowiązków, 
•    odpowiedzialność, inicjatywa oraz zaangażowanie w powierzone zadania,
•    samodzielność w działaniu, odpowiedzialność, umiejętność rozwiązywania problemów, dyspozycyjność,
•    umiejętność pracy w zespole oraz rozwinięte umiejętności komunikacyjne,
•    umiejętność pracy pod presją czasu i radzenia sobie w sytuacjach stresowych.
Warunki pracy: 
•    ½ etatu 
•    Godziny pracy : do uzgodnienia ( pomiędzy 7.45 – 15.45 )
•    Praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych     i szkodliwych warunków pracy.
•    Miejsce pracy: Śląska WK OHP, Plac Grunwaldzki 8-10, 40-950 Katowice. 


Wymagane dokumenty i oświadczenia:

•    List motywacyjny oraz CV.
•    Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe (potwierdzone za zgodność z oryginałem własnym podpisem).
•    Kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (potwierdzone za zgodność z oryginałem własnym podpisem).
•    Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
•    Oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
•    Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych
•    Zaświadczenie o niekaralności.

Termin składania dokumentów:
Dokumenty przyjmowane będą do 29.07.2024 r.

Miejsce składania dokumentów:

Śląska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy Sekretariat
Plac Grunwaldzki 8-10 40-950 Katowice
4 Tel.: (32) 209 08 63/65

E-mail:  rekrutacja@slaska.ohp.pl
Inne informacje: 

Oferty należy składać lub przesyłać na adres Śląskiej Wojewódzkiej Komendy OHP w Katowicach, z dopiskiem na kopercie : „ Nabór na stanowisko Główny Specjalista ds. szkoleń  BHP i PPOŻ”

W przypadku ofert przekazywanych drogą pocztową decyduje data wpłynięcia do Sekretariatu ŚWK OHP. 
Zastrzegamy sobie możliwość kontaktowania się z wybranymi osobami. Kandydaci zakwalifikowani do dalszej procedury naboru zostaną poinformowani telefonicznie. 
Inne informacje: 
Kandydaci zakwalifikowani do kolejnego etapu rekrutacji, zostaną poinformowani o jego terminie telefonicznie lub drogą elektroniczną. Po zakończeniu procesu rekrutacji dokumenty złożone w procesie aplikacji na dane stanowisko, kandydaci będą mogli odebrać w terminie 14 dni od dnia zakończenia procesu. W przypadku nie odebrania dokumentów, po ww. terminie zostaną zniszczone.
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
1.    Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komenda Wojewódzki Śląskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy z siedzibą w Katowicach PL. Grunwaldzki 8-10 , 40-950 Katowice. 
2.    Może się Pani/Pan skontaktować z naszym Inspektorem ochrony danych za pośrednictwem e-mail: iodo.slaska@ohp.pl lub pisząc na adres: Inspektor Ochrony Danych ŚWK OHP, PL. Grunwaldzki 8-10, 40-950 Katowice.
3.    Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy na podstawie wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze ( art. 6 ust. 1 lit. c RODO) w związku z  art. 221 Kodeksu pracy. Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji procesu rekrutacji. W przypadku niepodania danych nie będzie możliwe uczestniczenie w procesie rekrutacji. W sytuacji, gdy Pani/Pan poda z własnej inicjatywy dodatkowe dane nie objęte przepisami kodeksu pracy to wówczas będą one przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO.
4.    Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, prawo do usunięcia lub ograniczenia przetwarzania jak również prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych (w przypadku, gdy taka zgoda została wyrażona)  w dowolnym momencie.
5.    W sytuacji, gdy uzna Pani/Pan że Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są niezgodnie z prawem - przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
6.    Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegać decyzji, która opiera się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu (art. 13 ust. 2 lit. f RODO).
7.    Administrator danych nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.


 

Ilość odwiedzin: 127
Nazwa dokumentu: Główny Specjalista ds. szkoleń  BHP i PPOŻ
Osoba, która wytworzyła informację: Marzena Gądek
Osoba, która odpowiada za treść: Marzena Gądek
Osoba, która wprowadzała dane: Administrator
Data wytworzenia informacji: 2024-07-01 07:21:07
Data udostępnienia informacji: 2024-07-01 07:21:07
Data ostatniej aktualizacji: 2024-07-15 11:56:24

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner